وبلاگ پسر

مریم نصیر زاده و سوفی Buhai نان تست آنها همکاری برای اولین بار در پاریس لوازم جانبی

بیشتر یا کمتر از آنها برای اولین بار در اواسط aughts ملاقات کرد، مریم نصیر زاده و سوفی Buhai شده اند صحبت کردن در مورد همکاری می کنند. و هر چند Buhai در فضای داخلی برای آپارتمان در منهتن زاده چند سال پیش مشورت انجام داد، آن بیش از یک مادر دهه در طی آن زمان هر دو طراحان شد صورت گرفت، زاده راه اندازی مجموعه eponymous است او، و Buhai به لس آنجلس نقل مکان کرد و خودش را به عنوان یک جواهر ابداع -برای دوستان متقابل سبک خرد کردن در نهایت به اطراف به ایجاد قطعات واقعی با هم. زاده گفت: "من همیشه می خواستم یک شانس برای رفتن عمیق تر با سوفی". "هنگامی که زمان مناسب بود، در زمان مناسب بود."

نتیجه یک کپسول کوچک لوازم جانبی شرکت Lucite برای پاییز 2017 از جمله گوشواره ضخامت حلقه، یک کمربند روشن خم، و شفاف پاشنه بلند oxfords-آیتم ها توسط Buhai عنوان "30S / '40S ملاقات پست مدرن" و زاده به عنوان "به سختی خراش است سطح "از آنچه که آنها هنوز ممکن است با هم ایجاد کنید. شب گذشته، آنها تلاش با یک حزب پاریس به عنوان صمیمی و منحصر به فرد به عنوان مجموعه های خود را تست. (آنها شهر نور را انتخاب کرد، Buhai توضیح داد، چرا که هر دو آمده در هر فصل برای خرید و فروش، و "ما تا پایان زمان بیشتری را صرف با هم در اینجا از ما در نیویورک و یا L.A. انجام")

آدری Houssin-عکاسان عامل و دوست مشترک از هر دو طراحان که در تصاویر رسمی همکاری و همچنین جدید ترین Buhai ستاره های برای مناسبت LOOKBOOK-داوطلب آپارتمان Haussmannian زیبا پدرش در بلوار سن ژرمن. با ارثیه خود عتیقه، نقاشی های انتزاعی، و مبل های اواسط قرن در یک ژاکارد هندسی است که می تواند از مجموعه پاییز زاده برداشته شده است، آن را بیشتر شبیه به یک مهمانی در یک فیلم وودی آلن گفتگوی از یک رویداد با نام تجاری رانده حدود 2017 احساس می شود.

از جمله مهمانان-که صفوف بازیگران (جدید مرد عنکبوتی: ستاره بازگشت به خانه لورا هریر) گنجانده شده است، مدل های (Eleonore Toulin، فیلیپین شومون)، فیلم سازان (کلارا کالن، آریل شولمن)، و کشت از خودی مد هر دو محلی و INTERNATIONAL- قطعه توسط هر دو طراحان عینک، و نه به خاطر آنها قرض گرفته بود، اما به دلیل آنها در حال حاضر کالاهای اساسی از کمد خود بودند. به نظر می رسد به نظر می رسید به عنوان اگر آنها می توانستند رنگ هماهنگ به تاسیسات غذایی، با الهام از ایروینگ پن و قدیمی کارشناسی ارشد هنوز عمری و ایجاد شده توسط طراح داخلی کلاریس دیموری، که هر فصل تزیین پاریس نمایشگاه Buhai بوده است. یکی تابلو-یک مجموعه از خالی طوفان-ارائه یک لمس حقیقی زمانی که مهمان آغاز شد، unprompted، به repurpose عروق به عنوان استکان بسیار زیاد است.

شاید در بخشی به همین دلیل، بسیاری از عیاشان درنگ برای ساعت گذشته زمان پایان رسمی حزب، با لی سیدو رسوندند تا به عنوان یکی از آخرین ورود قبل از خروج اواخر شب به نزدیک CAFE DE فلور. او یکی از تعداد انگشت شماری از گشت رسمی برای خانه مد بزرگ که نشان داد تا برای حمایت از بود زاده و Buhai-به عنوان طراحان و دوستان با وجود این، در برخی موارد، قرارداد موظف نمی شود به نام و یا عکس. "من در اینجا نیست، زیرا یکی دیگر از حزب هفته مد، گفت:" یکی از این دختران از آن. "من در اینجا به دلیل این انسان های مورد علاقه من است."

+ نوشته شده در دوشنبه 16 اسفند 1395ساعت 15:19 توسط okpara